Доповнюйте шаблони документів у форматі Microsoft
Excel або Microsoft Word полями із завдань та аналітик Planfix та отримуйте готові документи
з потрібними даними
Інтеграція
Planfix з Microsoft Word и Excel
Скільки програмістів знадобиться, щоб додати
до Planfix нову форму документа?
Ви просто завантажуєте в Planfix документ
потрібної форми зі звичних Microsoft Word або Excel, і потім створюєте за шаблоном документи
з даними клієнта або завдання. Це дозволяє вам легко генерувати документи різного ступеня
складності і при цьому забезпечити відповідність їхньої форми найсуворішим вимогам
документообігу.
Правильна відповідь - жодного!
Як Planfix дізнається, якими даними заповнити
ваш документ?
Ви додаєте в потрібні місця шаблону спеціальні
текстові елементи, пов'язані з полями Planfix. При створенні документа за шаблоном,
система підставляє замість цих елементів реальні дані.
Готовий рахунок
Налаштований шаблон
Які документи зазвичай формують наші клієнти за
допомогою таких шаблонів:
Рахунки
Акти
Накладні
Договори
Товаро-транспортні накладні
Заявки у виробництво
І багато іншого
Щомісячні рахунок та акт виконаних робіт для клієнта на підставі всіх внесених
вашими співробітниками протягом місяця даних про операції, виконані за його заявками.
Дані вносяться різними людьми, у різний час, у різних завданнях у міру їх виконання — та був
у пару кліків збираються звітом і зберігаються як документів потрібної форми. Жодної ручної
роботи, одна суцільна автоматизація.
А ще, аналогічно Ви можете отримувати підсумкові документи,
що містять складні набори даних, що формуються звітами Planfix.